Γυμνάσιο
Αγίου Στεφάνου
 
     
   
 
Δραστηριότητες 2005-2006
Δραστηριότητες 2004-2005
Δραστηριότητες 2003-2004
Δραστηριότητες 2002-2003
Δραστηριότητες 2001-2002
Ποίηση - Λογοτεχνία

 

Δραστηριότητες 2003-2004

1. Πρόγραμμα Comenius: “Let's gather, let's dance”
Με επιτυχία έγινε η συνάντηση αντιπροσωπειών στην Κύπρο από 2 έως 7 Μαϊου 2004. Ομάδα μαθητών αποτελούμενη από τους Κουλουψούζη Γιώργο, Οικονόμου Γιώργο, Ευσταθίου Χρήστο και Ζηρίνη Δάφνη και με συνοδούς καθηγητές την κ. Αμβρουζή Σοφία και την κ. Θεοφίλου Μαρία πήραν μέρος στις δραστηριότητες του προγράμματος μαζί με μαθητές από το Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία και την Κύπρο.

2. Πράσινες Εβδομάδες
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Πράσινες Εβδομάδες» από 19/4 - 23/4/2004. Έμειναν στο χωριό Παλιός Παντελεήμονας και γνώρισαν τη γύρω περιοχή. Επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο στο Δίον, έκαναν πεζοπορία σε μονοπάτι στον Όλυμπο και επισκέφθηκαν τις αλυκές Κίτρους.

3. Διάπλους του Ισθμού της Κορίνθου
Τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης πραγματοποίησαν τον διάπλου του Ισθμού της Κορίνθου στις 22/4/2004 και επισκέφθηκαν την Παλιά Επίδαυρο.

4. Συνεργασία με το Γυμνάσιο Kaizer Karl του Aachen της Γερμανίας
Στα πλαίσια προγράμματος ανταλλαγής με το Γυμνάσιο Kaizer Karl του Aachen της Γερμανίας στα μέσα Οκτώβρη 2003 μας επισκέφθηκε αντιπροσωπεία του Γερμανικού σχολείου. 15 μαθητές και οι τρεις συνοδοί τους (2 καθηγητές και 1 μητέρα από το σύλλογο γονέων) φιλοξενήθηκαν από τις 10 έως τις 17 Οκτωβρίου από οικογένειες μαθητών του Γυμνασίου μας. Στόχοι και αυτού του προγράμματος ήταν η αλληλοκατανόηση, η ανοχή στη διαφορετικότητα αλλά και η δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων. Από τις 18/3 έως τις 25/3/2004 αποστολή μαθητών μας με συνοδούς καθηγήτριες την κ. Βίκυ Κρητικού και την κ. Μαρία Τσιροπούλου βρέθηκαν στο Aachen. (Φωτογραφίες, Ημερολόγια μαθητών) Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όσες οικογένειες φιλοξένησαν τα παιδιά αυτά, γιατί μαθαίνουν πώς συμπεριφέρεται, χαίρεται, αισθάνεται ανασφάλεια, τρώει, παίζει, παρακολουθεί μάθημα στο σχολείο παρέα με τα δικά μας παιδιά. ένα παιδί μεγαλωμένο σε άλλη χώρα με άλλα ήθη και έθιμα, με άλλη γλώσσα, Είναι και μια χρυσή ευκαιρία να κάνουν τα παιδιά μας και πρακτική εξάσκηση σε ξένη γλώσσα. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στην Ακρόπολη, είδαν τα Ολυμπιακά έργα, έκαναν εκδρομή στους Δελφούς, παρακολούθησαν μαθήματα στο σχολείο μας.

Η ανταλλαγή αυτή έγινε με επιλογή θέματος, το οποίο βασίστηκε στην ένδοξη όσο και μακρόχρονη ιστορική διαδρομή των δύο πόλεων, η μελέτη της οποίας θα προσέφερε πολλά στούς μαθητές και των δύο χωρών. Οι Γερμανοί μαθητές ασχολήθηκαν περισσότερο με την εποχή του Περικλή, ενώ οι Έλληνες με την περίοδο του Καρλομάγνου. Οι επί πλέον στόχοι ήταν η επαφή των μαθητών μας με την γερμανική γλώσσα και κουλτούρα όπως και την καθημερινή ζωή και οργάνωση ενός ευρωπαϊκού κράτους. ¶ποψή μας είναι ότι επετεύχθησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Επισκεπτόμενοι την Γερμανία οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το ¶αχεν, πρωτεύουσα του Καρλομάγνου το 800 μ.Χ.,όπως και τα εξαιρετικά μνημεία του. Χαρακτηριστικά εντυπωσιακό το λιγνιτορυχείο της περιοχής, το οποίο παράγει το 25% της ενέργειας τησ χώρας αυτής. Ακόμη μπόρεσαν να θαυμάσουν τον καθεδρικό ναό της Κολονίας, το Μουσείο Σοκολάτας και το Μουσείο Σύγχρονης Γερμανικής Ιστορίας της Βόννης. Επί πλέον η γεωγραφική του θέση στα σύνορα Βελγίου και Ολλανδίας τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη των Βρυξελλών, την ιστορική τοποθεσία του Βατερλώ καθώς και το Μάαστριχτ με τα περίφημα λατομεία. Συγκινητική υπήρξε η παρακολούθηση της ακολουθίας των Χαιρετισμών στον τοπικό ελληνορθόδοξο ναό όπως και ο συνεορτασμός της 25ης Μαρτίου με την ομογένεια.

Για όλες τις δραστηριότητες των μαθητών, τόσο των Γερμανών όσο και των Ελλήνων,κατά τη διάρκεια των αμοιβαίων επισκέψεών τους, κρατήθηκε λεπτομερές ημερολόγιο και εκδόθηκε από κάθε σχολείο.

5. Πρόγραμμα «¶νοιξη της Ευρώπης»
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ¶νοιξη της Ευρώπης σε συνεργασία με σχολείο της Πολωνίας. Γενικός στόχος του προγράμματος αυτού ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την Ευρωπαϊκή Διεύρυνση. Ωστόσο μέσα από ποικίλες δραστηριότητες είχαν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν λίγο καλύτερα μια υπό ένταξην χώρα, την Πολωνία. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η συνεργασία, την οποία ειχαμε με σχολείο της Πολωνίας, διεκόπη χωρίς να μας γνωστοποιηθούν οι λόγοι. Οι μαθητές, ακολουθώντας τις προτάσεις του προγράμματος, ασχολήθηκαν με μερικά από τα προτεινόμενα θέματα όπως η Ιστορία του Εθνικού μας Ύμνου, ο Συμβολισμός της Ελληνικής Σημαίας, δημιουργία και αποστολή e-card με θέμα σχετικό με τη Διεύρυνση, Σελίδα Γλώσσας με 20 βασικές εκφράσεις σε 6 ευρωπαϊκές γλώσσες, συγγραφή έκθεσης με θέμα «Η αλληλεγγύη μεταξύ των χωρών στα πλαίσια της Διεύρυνσης» και τέλος η διοργάνωση Ημέρας της Πολωνίας σε συνεργασία με την Πολωνική Πρεσβεία, το πολωνικό σχολείο της Αθήνας αλλά και Πολωνών κατοίκων του Αγ.Στεφάνου. Υπεύθυνες καθηγήτριες: η κ. Βίκυ Κρητικού και η κ. Καρρά Μαρία Το εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο προέκυψε, μεταφράστηκε από τους μαθητές στα Αγγλικά, με τη βοήθεια της καθηγήτριας της Αγγλικής Φασουλάκη Μαρίας, και καταχωρίστηκε στο site του Σχολείου μας.


Σχετικοί σύνδεσμοι

Δραστηριότητα 1- Socrates Comenius

Δραστηριότητα 2-Πράσινες Εβδομάδες

Δραστηριότητα 2-Πράσινες Εβδομάδες - Όλυμπος

Δραστηριότητα 3-Διάπλους του Ισθμού της Κορίνθου

Δραστηριότητα 4-Ανταλλαγή μαθητών Kaiser – Karls – Gymnasium Aachen και Γυμνάσιο Αγ. Στεφάνου (1η Περίοδος-Οκτώβριος 2003)

Δραστηριότητα 4-Ανταλλαγή μαθητών Kaiser – Karls – Gymnasium Aachen και Γυμνάσιου Αγ. Στεφάνου(2η Περίοδος-Μάρτιος 2004)

Δραστηριότηα 5- ¶νοιξη της Ευρώπης